Uite aparatu'....nu e aparatu'...

|
Zilele trecute am reusit sami stric aparatul de fotografiat.Sa-mi bag pula ce draci am avut.Are dreptate mama....pe ce pun mana pune Dumnezeu mila.De acum incolo o sa am grija pe ce pun mana...mai ales cand ma pis...trebuie sa gasesc o solutie cat sa nu puna Dumnezeu mila pe febletea mea.Doamne ai grija pe ce pui mila da?

Cu ce cacat mai fac io poze?Nici la telefon nu am camera...sunt amarastean...vaaaai de pula mea.Cum sa mai pun io poze pe blog?Stiu...am sa descriu personal pozele care ar fi trebuit facute.Asadar mai jos voi posta...o "poza".

Aceasta poza se intituleaza "mahalaua" si arata in felul urmator: O casa veche cu etaj,pe o strada de cacat plina de praf si tigani.La parter ramasita unui magazin darapanat lasat in paragina cu geamurile sparte si o pancarta ruginita pe care nu se mai intelege scrisul (probabil numele magazinului).Tot parterul este acoperit cu faianta de proasta calitate...unele placute lipsind ca dintr-un puzzle oribil de chicios(stiu ca se scrie "kistch" dar asa imi place mie mai mult ,ce pula mea).
Faianta intra in contrast cu arhitectura cladirii care se vede la al doilea nivel...o unduire eleganta de arcade coloane si statuete formand un stil neo-clasic, aproape de baroc si cu un balcon al carei balustrada din fier forjat contribuie la nota impresionanta a arhitecturii etajului doi.Pe balcon o buruiana salbatica isi cauta drumul catre soare nestingherita.In coltul din dreapta al fotografiei este o coaja de pepene, un covor de coji de seminte, o tiganca si niste copii(sa nu le zic puradei).Strada este aglomerata,masinile ridica norii de praf si de fum, toata atmosfera devenind innecacioasa.

Daca aveam aparatu' probabil v-ar fi impresionat mai tare poza...dar asa...

Niciun comentariu: