Fenomenul "blog"

|

Cei ala blog?
Pai blogu' este prescurtarea de la weB Log...adica o "publicaţie web ce conţine articole periodice sau şi cu actualizare neîntreruptă, ce au de obicei caracter personal"...adica locusoru tau pe internet unde sa faci ce vrei tu...

Dar l-ati stricat si pe-asta.Cum?Pai...a venit una bucata "blogger renumit"...adica un om cu un blog mai interesant...care avea multe vizite, si-a pus reclame(pe care ia bani frumosi probabil...nu stiu si nu ma intereseaza).De atunci majoritatea blogurilor au fost facute pentru bani.Ce v-ati gandit..."postez 2,3 articole...fac vizitatori...bag reclame...ma scald in euro" ,nu??Astia sunt pasii nu?

Argumentul unora va fi "Stai frate...io mi-am facut blog de placere...da postez 2,3 articole...fac vizitatori(cui nu ii place sa vada ca are vizitatori)...SI DACA TOT SE POATE, DE CE SA NU FAC SI UN BAN?".Da, asa este.

DAR...

Ma uitam zilele astea la blogul lui Marius a.k.a. blogatu' si am constatat ca s-a dezvoltat o intreaga "scoala de blogging".Am observat ca mai sus numitul blog este plin de "blog review"-uri.
Parca mai sus ziceam ca blogul este al tau, propriu si personal...pe care il faci public numai pentru ca vrei tu.Atunci de ce sa imi spuna mie altcineva cum sa imi organizez propriul meu spatiu?
E ca si cum ar veni blogatu' la tine sa iti zica cum sa iti aranjezi sifonierul din dormitor.Cu ce scop sunt toate astea?De ce as vrea un blog review(care mai mult de atat este oferit ca premiu...adica...esti privilegiat frate).E clar ca cine cauta un asemenea "blog review" nu si-a facut blogul pentru altceva decat ca sa puna reclame pe el.

Ca sa nu se zvoneasca ca as face reclama negativa, tin sa precizez ca imi place blogul lui Marius(ca drept dovada il am in blogroll)...mai putin partea de "blog school" care mi se pare o mare aberatie.

Niciun comentariu: