Prima zi

|
Imi aduc aminte de prima zi de bac de parca ar fi fost ieri, cum am intrat in sala si am tras biletul."Caracterizati un personaj dintr-o opera scrisa de Ioan Slavici" , asa suna subiectul.Vreme de 5 minute nu puteam sa imi dau seama daca stiu vreo opera de-a lui Slavici...adica nici nu stiam ce anume a scris, asa ca m-am intors la colegu din spate care scria la eseul lui si l-am intrebat cu cea mai dulce voce posibila "frate zi si mie ce a scris Slavici".Pe cat de frumos a fost tonul meu pe atat de panicat si de ridicat a fo st a lui : "NUSTIU NUSTIU LASA-MA". Uitandu-ma la numele meu de familie am gasit personajul....Ghita...din "Moara cu noroc"...ca sa vezi,il chema ca pe mine.Cat noroc sa ai.Bineinteles ca fiind tizul meu stiam totul despre el si asa am luat 9.50.Ce mai m-am bucurat...pana cand am picat la biologie...dar asta e alta poveste.

Niciun comentariu: