Legalizare?Toleranta?

|
Petitie Pro-Canabis?!Era si timpul ca cineva sa faca pasul asta!Nu ma intereseaza daca va da rezultate sau nu...este numai primul pas.In opinia mea este o i dee foarte buna pentru ca:
-va scadea consumul de droguri de mare risc.
-va ridica economia tarii(vanzarile vor atinge cote record).
-va aduce Romania printre primele 10 tari din lume ca si atractie turistica(toat a lumea va trece granita ca sa fumeze legal).
-politia se va putea concentra mai usor asupra altor infractiuni mai grave odata ce aceasta planta iese din peisaj.
Motive mai sunt destule...sau...se mai gasesc destule...
Deci daca sunteti PRO legalizarii semnati aceasta petitie: [link]
Linkul acesta l-am gasit via swamp, pe aceasta cale as dori sa ii multumesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmm :)), votez si eu..cu toate ca petitiile astea sunt fix un cacat.

cannabis legal in RO? :)) cu ce ma ajuta? ca eu sunt in It. Oricum ,fumez pe strada..fara frica..fara temeri. Tot timpu, am pungulita in buzunar..

italienii stau palmati, prin parcuri..cambuzati prin scara..